Pentru ca poti face tot ce iti propui...

Rasul e ca stergatorul unui parbriz, nu opreste ploaia dar iti permite sa iti vezi de drum!

joi, 10 iunie 2010

Chec pufos cu iaurt

Ingrediente
  • 1 cana iaurt
  • 1 cana zahar(aceeasi cana)
  • 2 cani jumate de faina(nu pline)
  • 3 oua
  • 1 lg ulei
  • 2 plicuri praf de copt
  • 3 plicuri zahar vanilat
  • coaja de portocala(obtional-eu am avut la frigider:D)
  • praf sare
  • 2 lg smantana
  • 2 lg cacao(obtional-eu am pus)
Se amesteca iaurtul cu zaharul cu 2 cani de faina apoi se adauga ouale, smantana apoi restul de faina cu praful de copt si sarea, se omogenizeaza bine cu uleiul, zaharul vanilat si coaja rasa.


Se pune aluatul cremos in tava tapetata cu ulei si faina si se da la foc potrivit 30-35 de min.
eu am pastrat putina compozitie pe care am amestecat-o cu cacao si am facut un model:).
Verificati inainte sa scoateti checul cu o scobitoare sau ce aveti aproape:D.
Deoarece am facut checul cu ocazia zilei de nastere a unei vecine am "decorat" adecvat. Pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu